sobota, 1 stycznia 2011

Sposoby jak stać się syreną

     Sposób 1

Zrób miksturę(woda, pół cytryny , wsyp dużo soli dokładnie wymieszaj)Wypij miksturę z zamkniętymi oczami wyobrażając sobie syrenę jaką byś chciała być.
Następnie idź do łazienki nalej zimnej wody do wanny , zamocz się od pasa w dół myśl o tym jak bardzo chciałabyś być syreną .Po 2 minutach wyjdź z wody.
Za 5 dni UWAŻAJ nie dotykaj wody przy innych (chyba , że chcesz ujawnić sekret)!!!!

Sposób 2

Podejdź do lustra i powiedz: Volo ut vos syreni tangere aquam. (Wyobrażając sobie ,że jesteś syreną) Potem zamocz stopy (tylko stopy!!) w zimnej wodzie (najlepiej w wannie). Następnie idź do kuchni i zjedz łyżkę stołową soli. Nie jedz nic przez 20minut.Na drugi dzień obudzisz się z ogonem.Po chwili zniknie , ale gdy dotkniesz wody znowu się pojawi.

Sposób 3

Na pewno każdy kiedyś pojedzie nad morze , a więc jak będziesz w wodzie zanurkuj i weź piasek do ręki .Wypowiedz słowa : "Great vires Posejdon tua faciet super syreni fieri aqua contact"
Następnie wynurz się z wody i resztę dnia spędź normalnie.Następnego dnia zrób to samo tylko wypowiedz te oto słowa :
"Tibi gratias agimus auditis me"
Wieczorem życzenie powinno się spełnić.



 Sbosób 4

Urwij z zeszytu kartkę w kratkę. Namaluj syrenę (nie musi być piękna ;D) i napisz te słowa:
"Crura mea terga declinemus Nereides"
Potem zjedz coś słonego i zamknij oczy na 5 minut. Potem ubierz coś koloru ogona który byś chciała mieć i wyjdź na dwór.
Po 8 dniach będziesz miała ogon!

JEŚLI ŻADEN ZE SPOSOBÓW NIE PODZIAŁA TO ZNAK , ŻE NIE JESTEŚ ODPOWIEDNIA DO ROLI SYRENY!!!



33 komentarze:

  1. a jeśli 2 razy mi się śniły syreny to jak?

    OdpowiedzUsuń
  2. Nawed moze zadiala ale zul z cytryną to lekka przsada
    :/

    OdpowiedzUsuń
  3. Ja w soli zamoczylam 2 razy jezyk i mnie boi brzuch a to zadziala.

    OdpowiedzUsuń
  4. Sposób 2 na mnie nie działa ;/ Boje się że nic nie zadziala

    OdpowiedzUsuń
  5. My wszystkie nadajemy się do bycia syrenami! Bez wątpienia!!

    OdpowiedzUsuń
  6. Dziękuje, wam za rady jesteście suuuuper! :D

    OdpowiedzUsuń
  7. na mnie to zadziałało sposób nr 1

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. naprawdę zadziałało bo na mnie zadziałało 2 a 1 nie

      Usuń
  8. Ej a sposob 3 mozna zrobić w jeziorze?

    OdpowiedzUsuń
  9. Nie czuje stup! Czy to znaczy ze bende syrena?

    OdpowiedzUsuń
  10. Sposób 2 jest do bani bo po soli wymiotowałam nie polecam go. Założycielko bloga czy masz ogon??? jak tak to napisz do mnie na gmaila jurawia02@gmail.com

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. ja zrobiłam sposub 4 i żygalam po soli bo słona.PS-założycielko bloga masz ogon jak tak to pisz do mnie na wp.pl ine.lib@wp.pl

      Usuń
    2. Ten komentarz został usunięty przez autora.

      Usuń
    3. 2 zadziałał na mnie więc nie jest do bani

      Usuń
    4. Wyśle pani zdjęcie jako syrenka??
      Na Facebook


      Usuń
    5. Wyśle pani zdjęcie jako syrenka??
      Na Facebook


      Usuń
  11. Polecam bloga dwiesyreny.blogspot.com <3

    OdpowiedzUsuń
  12. Ja już zostałam syreną, mam ciemno zielony ogon. Zadziałał na mnie sposób nr4, szkoda że mam takie małe akwarium i nie mogę w nim pływać. xD

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Napisz do mnie na
      aharanczyk@interia.pl

      Usuń
    2. Napisz do mnie na
      aharanczyk@interia.pl

      Usuń
  13. Mój ogon jest koloru zielonego

    OdpowiedzUsuń
  14. a w sposobie to jak najpierw się wyjdzie na dwor a potem zamknie oczy to cos się może stać?

    OdpowiedzUsuń
  15. xD wy się dajecie nabierać na takie bzdury :P ja z koleżanką robiłam to dla jaj ,ale gdy przeczytałyśmy te komy to no xD płakałyśmy ze śmiechu.BŁAGAM WAS NIE NABIERAĆ SIĘ W TAKIE BAJECZKI :''''')

    OdpowiedzUsuń
  16. xD wy się dajecie nabierać na takie bzdury :P ja z koleżanką robiłam to dla jaj ,ale gdy przeczytałyśmy te komy to no xD płakałyśmy ze śmiechu.BŁAGAM WAS NIE NABIERAĆ SIĘ W TAKIE BAJECZKI :''''')

    OdpowiedzUsuń
  17. xD wy się dajecie nabierać na takie bzdury :P ja z koleżanką robiłam to dla jaj ,ale gdy przeczytałyśmy te komy to no xD płakałyśmy ze śmiechu.BŁAGAM WAS NIE NABIERAĆ SIĘ W TAKIE BAJECZKI :''''')

    OdpowiedzUsuń
  18. pierwszy do bani ale drugi podziałał

    OdpowiedzUsuń
  19. Kurwa po co ten blog skoro syreny nie istnieją? Sorry, TAKA PRAWDA XDD

    OdpowiedzUsuń
  20. Kurwa po co ten blog skoro syreny nie istnieją? Sorry, TAKA PRAWDA XDD

    OdpowiedzUsuń
  21. Jestem syrenka z różowym ogonem i zielonymi włosami!!!!!!!!!!!

    OdpowiedzUsuń